Benefietconcert voor Amani Children’s Home in de Ontmoetingskerk, Kerklaan 39, Laren. Zondag 18 november 2018 14.30 uur

Trio Aleotti

Benefietconcert voor Amani Children’s Home.

Het bekende Trio Aleotti verzorgt op zondag 18 november a.s. een benefietconcert voor Amani Children’s Home in Moshi Tanzania in de Ontmoetingskerk in Laren. Het optreden begint om 14.30 uur.

Het trio bestaat uit Barbara Kurmann (viool), Harriët Overbeek (cello) en Saskia Boon (piano) en zal werken spelen van o.a. Haydn, Turina, Fauré en Piazzolla.

De Nederlandse Stichting “Vriendenvan Amani Straatkinderen Tanzania” is eind 2016 opgericht door enkele betrokken Nederlanders die bekend zijn met de situatie in Tanzania en het goede werk van Amani. De Nederlandse Stichting “Vrienden van Amani Straatkinderen Tanzania” biedt onderwijs, huisvesting en werk voor de ontheemde kinderen in Arusha en Moshi die onder erbarmelijke omstandigheden op straat proberen te overleven. Op dit moment ondersteunt Amani 345 jongeren. Bij Amani in Tanzania werken 80 voornamelijk Tanzaniaanse hulpverleners en ondersteuners.

Tijdens het concert zult u kort geïnformeerd worden over het werk en de resultaten van Amani Nederland.

Amani Nederland is bijzonder verheugd dat het prestigieuze Trio Aleotti dit concert verzorgt om haar activiteiten te ondersteunen.

Vanaf 14:00 uur is er inloop met koffie en thee
Entree: € 25,- p.p. (inclusief pauzedrankje). Kaarten zijn aan de zaal verkrijgbaar
15:00 Welkom en korte inleiding over Amani
15:15 Concert door Trio Aleotti met werken van Haydn, Turina, Faure en Piazolla