Oecumenische viering van de gezamenlijke BEL-kerken in de Sint Jansbasiliek, Brink, Laren. Zondag 20 januari 2019 11.00 uur

Op zondag, 20 januari a.s., de eerste zondag van de Week van Gebed voor de Eenheid van de christenen, wordt in de Sint Jansbasiliek een viering van de gezamenlijke kerken van de BEL- dorpen gehouden.

Bij deze bijzondere viering gaan voor: pastoor Jan Vriend van parochie Sint Jan – Goede Herder in Laren en ds. Job de Bruijn, predikant van de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes. Muzikale medewerking wordt verleend door het koor van de H. Nicolaaskerk in Eemnes onder leiding van Wim van Geffen en op het orgel speelt Bauke Reitsma. Voor de kinderen is er een kindernevendienst.

Na afloop van de dienst is er koffie en limonade en is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten.

U bent van harte welkom!