Roland van Benthem: Burgemeesters bij het licht geïnterviewd door Job de Bruijn. Ontmoetingskerk, Laren. Woensdag 18 november 2020

Voor het winterprogramma van de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes is gekozen voor het thema: ‘Bij het licht’

Roland van Benthem: Burgemeesters bij het licht

We houden in de maand november twee avonden met de burgemeesters van Eemnes en Laren.
Job de Bruijn gaat met hen in gesprek over hun ervaringen als burgemeester, over hoe ze omgaan met invloeden van alle kanten, over hun interesses en drijfveren, over wie of wat inspirerend voor hen is. We vragen of ze muziek- of beeldfragmenten mee willen nemen die een bijzondere betekenis voor hen hebben.

Vanwege de jongste maatregelen van de overheid is besloten om bij deze bijeenkomst geen publiek toe te laten.
De avond is wel te volgen en terug te kijken via Kerkomroep en YouTube

Datum: woensdag 18 november 2020
Plaats: Ontmoetingskerk