Interview met Claartje Kruijff door Job de Bruijn. Ontmoetingskerk, Kerklaan 41, Laren, woensdag 20 januari 2021

Claartje Kruijff

Claartje Kruijff was al eerder gast in het Winterprogramma.

Recent verscheen haar nieuwste boek: Stevig staan in een kwetsbare wereld. Het gaat over het belang van een krachtige levenshouding. Hoe vind ik mijn plek in het grotere geheel? Wat is mijn betekenis? En hoe blijf ik overeind in deze veeleisende wereld?

Aan de hand van thema’s als loslaten, kwetsbaarheid, vergeving, delen, luisteren en de kracht van verbinding biedt Claartje Kruijff spirituele ankerpunten voor een sterk geestelijk fundament. Vanuit die gedachte kunnen wij groter leven, betekenis ervaren en stevig staan.

Claartje komt op 20 januari 2021 bij de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes.

Vanwege de jongste maatregelen van de overheid is besloten om bij deze bijeenkomst geen publiek toe te laten.
De avond is wel te volgen en terug te kijken via Kerkomroep en YouTube

Plaats: Ontmoetingskerk
Tijd: 19.30 – 21.30 uur