Carols in ’t Gooi. Sint Vituskerk, Kerklaan 17, Blaricum. Vrijdag 8 december 2017 20.15 uur

Een groot gelegenheidskoor van ongeveer 150 personen onder leiding van Marlies Huitink geeft een concert in kerstsfeer. In de prachtige Sint Vituskerk in Blaricum worden acht meerstemmige Christmas Carols gezongen. Onder begeleiding van de Koninklijke Brassband Utrecht klinkt dat vol en overweldigend. Er is ook een solistisch optreden van een schitterende sopraan, een gerenommeerd violiste en wordt het orgel bespeeld.
Een verteller neemt u mee in een meeslepend kerstverhaal. Het publiek mag ook meezingen. Kortom: een uniek en interactief Kerstconcert!

Na afloop: in het Vitusgebouw (op steenworp afstand van de kerk) is iedereen welkom voor een drankje. Kosten: toegangskaarten kosten 10 euro per stuk