Lichtjesavond in Laren. Vrijdag 8 december 2017 18.00 – 22.00 uur, in en rond de Johanneskerk is de PG Laren-Eemnes aanwezig

Lichtjesavond
Vorig jaar startte een activiteit in Laren die waarschijnlijk uit zal groeien tot een traditie. Duizenden kerstlichtjes, kaarsen en fakkels brandden langs de lichtjesroute van de Brink naar Singer.
Tussen 18.00 en 22.00 uur gingen de straatlantaarns op de route uit en was Laren omgetoverd in een dorp met een sprookjesachtige sfeer. Langs de route klonk muziek. De Basiliek, de Johanneskerk en de winkels waren open. In het Dickenstheater, het Brinkhuis en Singer waren doorlopende activiteiten.
Dit jaar zijn we op de Lichtjesavond prominent aanwezig in en rond de Johanneskerk met verhalen, een knutseltafel voor kinderen en met het koor en andere zangers, die allerhande kerstliederen zullen zingen.

Datum vrijdag 8 december
Tijd 18.00 – 22.00 uur