Herdenkingsconcert op zondag 6 mei 2018 om 14.30 uur in de Ontmoetingskerk, Kerklaan 41, Laren

‘ Herdenken en vieren’

Op 4 mei herdenken wij de slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog en andere militaire missies. We staan ook stil bij het overlijden van onze familieleden, vrienden en kennissen. Op Bevrijdingsdag vieren wij in alle toonaarden de betekenis van vrede en vrijheid.

Voor de Stichting Koormuziek Laren zijn deze thema’s een inspiratiebron voor een bijzonder concert, waarbij u van harte welkom bent. Op 6 mei om 14.30 uur wacht u in de Ontmoetingskerk aan de Kerklaan in Laren een veelzijdig zondagmiddagconcert.

Voor u treedt op het vocaal ensemble ‘Puur’ o.l.v. Paul Snoek. Achter de vleugel Annemieke Jussen. Soliste is de sopraan Rosemary Carlton- Willis.

De koor- en solostukken tijdens het concert zijn gekozen rond het thema herdenken en vieren. Naast muziek die ons troost en helpt bij het verwerken is er ook feestelijke muziek te horen om het leven, de vrede en de bevrijding te vieren. Het concert wordt besloten met songs die bekend werden door Vera Lynn (de sweetheart of the forces). Ook de concertbezoekers kunnen in deze medley hun stem laten horen.

Gratis kaarten voor het concert zijn die dag vanaf 14:00 verkrijgbaar aan de kerk. Na afloop is er een deurcollecte.