Oecumenische Vespers op de zondagmiddagen in de veertigdagentijd 2016

logo oecumene-Op initiatief van de Stuurgroep Oecumene BEL worden dit jaar op de zondagen in de tijd voor Pasen in de kerken van de bij de stuurgroep aangesloten parochies en gemeenten oecumenische vespers gehouden waarbij de pastores van de verschillende kerken zullen voorgaan.

De vespers duren ongeveer een half uur en beginnen om 17.00 uur. Met uitzondering van de vesper op zondag 28 februari a.s. Deze vesper begint zoals gewoonlijk op de laatste zondag van de maand om 19.00 uur.

De vespers worden gehouden op

Zondag 14 februari in de Johanneskerk, Naarderstaat in Laren. Voorganger ds. J.G. de Bruijn m.m.v. dhr. H. Blokland.

Zondag 21 februari in de Sint Vituskerk, Kerklaan in Blaricum. Voorgangers: pastor M.Sendecki en ds. R. van den Beld.

Zondag 28 februari in de Johanneskerk, Naarderstaat in Laren om 19.00 uur. Voorgangers: pastor N. Hollander (Hilversum) en ds. H. Schram (Baarn). Muzikale medewerking: Nicolaaskoor Eemnes o.l.v. Wim van Geffen

Zondag 6 maart in de Dorpskerk, Torenlaan in Blaricum. Voorganger ds. R. van den Beld.

Zondag 13 maart in de Sint Jansbasiliek in Laren. Voorganger pastoor J. Vriend m.m.v. een van de leden van de werkgroep Parochianen Gaan Voor uit de RK Parochie van Eemnes

U bent bij deze vespers van harte welkom.