Oecumenische viering van de gezamenlijke BEL-kerken in de Sint Jansbasiliek, Brink 31, Laren. Zondag 19 januari 2020 om 11.00 uur

Op zondag, 19 januari a.s., de eerste zondag van de Week van Gebed voor de Eenheid van de christenen, wordt in de Sint Jansbasiliek een viering van de gezamenlijke kerken van de BEL- dorpen gehouden.

Bij deze bijzondere viering gaan voor: pastoor Jan Vriend van parochie Sint Jan – Goede Herder in Laren en ds. Job de Bruijn, predikant van de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes. Het thema is: ‘Gastvrij?
Muzikale medewerking wordt verleend door de Cantorij van de Dorpskerk van Blaricum onder leiding van Peter den Ouden en op het orgel speelt Hendrika Veerman.
Voor de kinderen is er een kindernevendienst.

Na afloop van de viering is er koffie en limonade en is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten.
U wordt van harte uitgenodigd voor deze viering!