Judith Noordzij: Ik was advocaat. Nu ben ik mezelf. Johanneskerk, Naarderstraat 5, Laren. Dinsdag 3 maart 2020 19.30 uur – 21.30 uur

Judith Noordzij

Ik was advocaat. Nu ben ik mezelf

Je kiest voor een studie op een moment dat je nog niet mag stemmen of alcohol mag drinken. Jaren later ben je op een pad beland waarvan je denkt: is dit het wel?
Of je loopt van de ene op de andere dag vast.

Dit overkwam ook Judith Noordzij. Ze was 27, advocaat aan de Zuidas en leek alles te hebben wat haar hart begeerde. Maar na een topstudie (rechten in Groningen), een topstage en een topbaan stortte ze in; een burn-out op 27-jarige leeftijd.

In haar boek: Ik was advocaat. Nu ben ik mezelf vertelt ze hoe het zover kon komen en hoe ze hierna de toga aan de wilgen hing en koos voor wat ze echt wilde doen. Judith deelt in haar boek niet alleen haar verhaal maar geeft je ook stof tot nadenken over je eigen leven. Waar word jij gelukkig van?
Ongeacht je studie, je omgeving, je eigen angsten en twijfels?

Op dinsdag 3 maart komt Judith vertellen over wat haar leven beïnvloed heeft.

Datum: dinsdag 3 maart 2020
Tijd: 19.30 uur – 21.30 uur