Viering Wereldgebedsdag. De Schoter, Wakkerendijk 66a in Eemnes. Vrijdag 6 maart 2020 19.00 uur

Welkom, Sta op en ga!

Dit is het thema van de jaarlijkse viering van de Wereldgebedsdag die gehouden wordt op vrijdag 6 maart 2020 van 19.00 tot 20.00 uur in de Schoter Wakkerendijk 66 in Eemnes.

Wereldwijd bidden we op 6 maart in 183 landen voor Zimbabwe. Een groep vrouwen van verschillende kerken uit Zimbabwe hebben deze dienst samengesteld.

Het gelegenheidskoor van de Heilige Nicolaas parochie o.l.v. van Wim van Geffen verleent de muzikale medewerking.

Tijdens de dienst wordt er een collecte gehouden voor verschillende projecten in Zimbabwe.

Na afloop van de dienst kunnen we met elkaar napraten en een kopje thee/ koffie drinken.
U bent van harte uitgenodigd om deze dienst samen met ons te vieren.