Kerkcafé met Jan Terlouw op donderdag 28 september 2017 om 20.00 uur in de Dorpskerk aan de Torenlaan 16 in Blaricum

Jan Terlouw

Op donderdag 28 september a.s. verwelkomen wij dr. Jan Terlouw op de eerste avond van de nieuwe cyclus ‘bijeenkomsten op het raakvlak van geloof en samenleving’ in de Dorpskerk te Blaricum.

Voor het komend seizoen hebben wij gekozen voor een iets andere opzet van de bijeenkomsten: vóór de pauze wordt de gastspreker geïnterviewd door drs. Jacobine Geel, na de pauze volgt het tweede deel van het interview waarbij het mogelijk is met de gastspreker in discussie te gaan.

De avond wordt gehouden in de Dorpskerk in Blaricum en begint om 20.00 uur precies. Vanaf 19.45 uur zijn koffie en thee beschikbaar.
Op de website www.pgblaricum.nl kunnen de meeste inleidingen die in de afgelopen jaren zijn gehouden, worden beluisterd.