Oecumenische viering op zondag 18 januari 2015 om 11.00 uur in de Sint Jansbasiliek in Laren

basiliek

Op de eerste zondag van de Week van Gebed voor de Eenheid van de christenen (18-25 januari 2015) wordt in de basiliek een dienst van de gezamenlijke kerken van de BEL-dorpen gehouden.
Thema van de viering is: ‘Dorst’.

Bij deze bijzondere viering gaan voor: ds. J.G. de Bruijn, predikant van de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes en  J.J.M. Vriend, pastoor van parochie Sint Jan – Goede Herder in Laren.

Muzikale medewerking wordt verleend doorde Blaricumse Dorpskerk Cantorij onder leiding van Anton Helmink en op het orgel speelt Hendrika Veerman

Voor de kinderen is er een kinderwoorddienst.

Na afloop van de dienst is er koffie en limonade en is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Wij hopen dat ook u er bij zult zijn!