Oecumenische viering van de gezamenlijke BEL-kerken. Sint Jansbasiliek, Brink, Laren. Zondag 22 januari 2023, 11.00 uur

Viering van de gezamenlijke BEL-kerken op zondag 22 januari 2023 om 11.00 uur in de Sint Jansbasiliek

Op de tweede zondag van de Week van Gebed voor de Eenheid van de christenen wordt in de Sint Jansbasiliek op zondag 22 januari a.s. een oecumenische viering gehouden van de gezamenlijke kerken van de BEL- dorpen. Bij deze bijzondere viering gaan voor pastoor Nico van der Peet van de RK Parochie van Laren en ds. Jurjen Zeilstra, predikant van de Protestantse Gemeente Blaricum. Thema van de viering is ‘Doe goed, zoek recht’.

Muzikale medewerking wordt verleend door het koor van de Protestantse Gemeente Laren-Eemnes onder leiding van Job de Bruijn.
Na afloop van de viering is er koffie en limonade en is er volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten. U wordt van harte uitgenodigd voor deze viering!