Passieconcert door Timeless op zondag 13 maart 2016 om 15.30 uur in de Sint Vituskerk, Blaricum

rkparochiesintvitus_introductie Bij velen van u is inmiddels de Passion wel bekend. Een vertelling van het lijdensverhaal van Jezus afgewisseld met passende moderne liederen. Sinds enkele jaren is dit een vast tv-gegeven op de avond van Witte Donderdag.

Op zondagmiddag 13 maart 2016 zal om 15.30 uur in de Vituskerk in Blaricum ook een dergelijk Passieverhaal worden verteld. Het Timeless-koor, onder leiding van Henri Boelen, zal dit verhaal ondersteunen met het zingen van passende en eigentijdse Nederlandstalige liederen.
Cuno Lavaleije heeft het lijdensverhaal geschreven vanuit het perspectief van Judas. Wie was deze man en wat bracht hem tot zijn daad? Cuno zal ook de verteller van het verhaal zijn.
Deze uitvoering is geschikt voor jongeren vanaf groep 7/8 (bovenbouw basisschool) en volwassenen.

De toegang is gratis, maar in een deurcollecte vragen wij vriendelijk om een bijdrage in de kosten. Een eventuele meeropbrengst komt ten goede aan de 40dagenaktie.