Oecumenische Vesper op zondag 26 april 2015 om 19.00 uur in de Johanneskerk, Naarderstraat 5 te Laren

Johanneskerk op blog In het seizoen 2014-2015 is het thema van de Oecumenische Vespers: het “Onze Vader”, het gebed dat Jezus zelf ons leerde.

“ Leid ons niet in bekoring maar verlos ons van het kwade”De mens is gemakkelijk geneigd tot het kwade. Zonder moreel richtsnoer laten we ons snel in verzoeking brengen. Dat richtsnoer is Jezus die zich door Zijn leven, dood en verrijzenis ons het voorbeeld en de moed kan geven ons af te wenden van het kwaad en het goede na te streven.

Wij bidden die kracht te krijgen in de oecumenische Vesper van 26 april, om 19 uur in de Johanneskerk te Laren.

Voorganger: Mgr. J.A.O.L. Vercammen (Utrecht); Muzikale medewerking: zangeres en cellist; orgel: Joost Veerman.

U bent van harte welkom!